Saturday, February 03, 2007

Hälsning från RadhusRoger

Gjorde DN:s Stockholms-livsstilstest och fick till min egen förvåning följande omdöme. Vad blir du?

Radhus-Roger
Du är som folk är mest, och trivs med det. Livet behöver inte vara så komplicerat, och man kan ha trevligt hemma framför tv:n med familjen. Du har eller vill förmodligen ha barn och hitta en partner som du kan samarbeta bra med. Du tycker om att pyssla med hemmet så länge det inte blir något allt för avancerat och du gillar att laga nya rätter, även om det oftast blir det gamla vanliga. Du är trevlig och välbalanserad, men är det inte lite fantasilöst att alltid åka på semester till Dalarna, Västkusten och Teneriffa?

1 comment:

Anonymous said...

Fan, jag blev också Radhus-Roger! Och ändå försökte jag spetsa till så gott jag kunde. Nä, nu får jag göra om det!