Saturday, May 05, 2007

Hemmasittarhelg!

Solen skiner över Stockholm och jag noterar att bloggen som vanligt blev ganska tyst efter resan. En tredagarsvecka kändes extermt förvirrande. Om veckan slutar med ledighet brukar jag kunna fokusera på att det är en kort vecka och att man skall få vara ledig. Med förkortningen i början på veckan kände jag mig mer förvirrad, och jag fick ständigt kolla veckodagen. I slutänden kändes det som att man gick hem för helg på en torsdag.
Nu är det i alla fall skönt att vara hemma hos katten och se att solen skiner stort utanför fönstret. Om en liten stund skall jag göra några nyttiga ärenden: Köpa verktyg att meka med värjan med. Köpa kattmat. Hälsa på W&S och kolla hur det är med W som tydligen inte riktigt är på topp efter besök hos ett kattpensionat som inte verkade lika seriöst som Norrbacka. Rapport kommer senare.

No comments: