Sunday, March 04, 2007

Incheckad, utfodring


Framme och incheckad på Bva. Väskan vägde 12,5 kg. (2 kg dyrbar lagringsplats till spillo!) Köpte nu en bagette inbö jag såg att det fanns lite mer rejäl mat. Funderar på om jag nu skall beställa en pizza slice också. Känns överdrivet just nu, men det är å andra sidan 5-6 timmar kvar innan jag är hemma. Ser mig om på folk. Det känns ibland som att det är väldigt lätt att känna igen svenskarna. Inte bara de illa klädda medelålders mannen, utan också jämnåriga (nej, man är inte medelålder förrän man är 50!) tjejer som trots genomtänkt klädsel har glasögon som enker stockholmsmodet, och stövlar, jeans, topp konceptet på plats... Ju mer jag tänker på det desto mer tror jag på en bit pizza. Inte vart jag värst ohungrig på tonfisken...! Bis später!

No comments: