Tuesday, November 28, 2006

Vardagspyssel och metabloggtankar

Nu är dom nya franska burkarna, och kannan, diskade och klara att ta emot sitt mer långsiktiga innehåll. En skall bli makaronburk. En blir nog ris. Sen får vi se... Andra pysseldagen i rad, känns rätt bra. Inser att jag har börjat planera ingenting om jag vet att det finns saker att ta itu med hemma, vilket kanske är bra, men det är dumt å andra sidan för ofta är jag trött när jag kommer hem och får då ingenting gjort, vilket gör att dag efter dag blir obokad, ofylld, osysselsatt.... Hm. Om jag varit en vanligare bloggare, hade jag då skrivit en längre utvikning om kvällens avsnitt av Greys anathomy? Många verkar göra sånt, speciellt såhär i seriens säsongsstart. Själv skriver jag hellre om fettsnåla strips i ugnen och behovet av ett par nya svarta kostymvänliga skor. Skulle jag själv bestämma vad jag får läsa så skulle jag läsa Wrålapans egen blogg på wraulapan.blogspot.com. Fast den adressen är tyvärr fortfarande ledig.

No comments: